مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 07:322022-09-05دانش

فارس من| انتظارات نخبگان و چشم های بینای مسوولان برای دیدن استعدادها


استعدادهای برتر کشور انتظار دارند حداقل امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی را برای انجام تحقیقات خود داشته باشند، مسوولان نیز انتظارات نخبگان را دیده و شنیده اند و برای رفع نیازها برنامه ریزی کرده اند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ برخی کاربران سامانه فارس با ثبت پویشی در این سامانه خواستار عقیده وزیر علوم، اشتغال یکی از مسائل مهم برای نخبگان است که اگر نگرانی از بابت اشتغال فراهم شود حمایت بزرگی از استعدادها صورت گرفته است، بنابراین وزارت علوم در جذب اعضای هیأت علمی برای نخبگان سهمیه ای را در نظر گرفته است.

سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز معتقد است که نخبگان مهمترین سرمایه انسانی و اجتماعی برای کشور هستند که باید به حمایت و حفاظت از این سرمایه ها بپردازیم.

سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران نیز با اشاره به برنامه های دانشگاه تهران برای حمایت از نخبگان می گوید: ما در دانشگاه می توانیم با تجهیز آزمایشگاه ها زمینه کار و تحقیق را برای نخبه ها و استعدادها فراهم کنیم چرا که کار تحقیقاتی مهم ترین دغدغه نخبگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دانشگاه صنعتی شریف هم با عقد تفاهم نامه ای با بنیاد ملی نخبگان به حمایت از استعدادهای کشور می پردازد، سرمایه گذاری برای احداث استادسرا در یکی از زمین های متعلق به دانشگاه صنعتی شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| انتظارات نخبگان و چشم های بینای مسوولان برای دیدن استعدادها

فارس من| انتظارات نخبگان و چشم های بینای مسوولان برای دیدن استعدادها